11. jan. 2012

What to choose?

Her i aftes fik jeg besøg af min lille, søde fætter fra Canada, der i øvrigt allerede skal hjem igen på søndag. Sad! Han husker mig knap nok, når han tager tilbage igen. Han er en rigtig dejlig, lille fyr.

Her i denne uges tid er det ved at være tid til at tage beslutninger. Nu hvor 3. g nærmer sig, skal man vælge hvilket fag man vil hæve til A-niveau samt et fag man vil hæve til B eller vælge et helt nyt valgfag på C. Jeg er 100% sikker på at jeg skal hæve kemi til A, da det er det bedste for mit vedkommende når jeg skal læse videre. Dog har jeg været lidt i tvivl om jeg skal hæve biologi til B eller hoppe mig ud i noget helt nyt, nemlig psykologi. Det er begge nogle yderst spændende fag. Beslutningen skal allerede træffes i næste uge, så jeg må overveje det nøje. Ellers bliver 3. g bare et langt og kedeligt år. Lige nu hælder jeg ret meget til psykologi, men alt kan jo nå at ændre sig i sidste sekund.

Love,
Linh

Ingen kommentarer: