29. jan. 2012

New In - SALE





Heeej alle sammen!
De her ting, er det jeg fik købt i fredags på Strøget. Alt sammen på udsalg. Jeg mangler dog lige at vise en sort top fra Cheap Monday, men den kan jeg ikke finde lige pt. Toppen øverst, brugte jeg sammen med et brunt flettet bælte og en nederdel til fødselsdagen. Hehe. Den købte jeg i Message, for kun 50 kr. og den er fra mærket Mbym. Jeg elsker den, men føler alligevel at farven går lidt ud i et med min hud.
Den anden top, har jeg valgt at beholde, fordi jeg er ret sød alligevel. Den kostede også 50 kr, og er fra Mbym i Message.
Da der findes to Messager fra Strøget, fandt jeg i den først Message den øverste top og var mega vild med den. Desværre var der KUN str M, som var alt for stor. I den Message stod der i for 70 kr og 2 for 100 kr. Jeg blev lidt nederen over det.. så kiggede jeg i den anden, men der kostede den 100 kr?! Så jeg spurgte ekspedienten, og så gav hun mig bare tilbudet, men så skulle jeg i hast finde en anden, for at få to for 100. Det blev bare en anden top, som jeg beholder. Man er lidt heldig?
Den sidste trøje er fra Gina Tricot, som også kostede 50 kr?! Hehhe. Der stod nemlig, ALT SKAL VÆK, 50 kr over alt!! Der var så meget tøj, men intet af det var sådan rigtigt min smag og jeg havde også mega travlt! heh.. Så fandt jeg lige den der, og er lidt Mainstream med de der Amerikanske flag. Den kostede kun 50 kr, og er ret fed. Og jeg havde i øvrigt også et tilgodebevis til butikken..
Den sidste Cheap MOnday top, ksotede kun en 20'er og førpris var 160 kr. heheh :-)
Skal spise nu! <33333
STAY COOL! 

2 kommentarer:

Maja sagde ...

Rigtig fed blog, og fede ting! Er fastlæser, og det ville betyde rigtig meget hvis du gad at gengælde!
Kig endelig forbi: black.eyesm.blogspot.com
-Maja :_)

g sagde ...

jo, det skal jeg nok! :-) tak tak!