19. jan. 2012

Heeeeeey

Heeeeeeey blog! :-)) 

Well, random overskrift men kunne ikke finde på noget andet! :-) Men jeg vil lige vise jer nogle billeder fra føzdagen. Ja, ved godt at jeg har snakket meget om den, men hvad skulle jeg ellers fortælle jer om? Andet random.. teehee.. 
 Mig og min dejlige Uyen. <333333 
 Uyen, Quynh og Mig :-)) 
 Min BENTEN og mig.. såååå hot. 
QUYNHSE og mig.. 

Forresten er billeder TYVstjålet fra Quynh. :-) Mine kommer her: 
 Linh og mig, ved Juletræet :-)) 
 Os IGEN ved krybben!! 
 Just kids..  Fra venstre af; Anton Le, Khoi Phillip Duong, Thi Nguyen (min bror), Benten Nguyen, Mig :-), Cecilie Uyen Tran, Maria Thuy Truong, Linh Tran, Truc Ly Tran, Quynh Ngoc Do. Nederste: Don Bosco Tran, Quan Do og Hoang Le Tran. 
 Le Girls.
 SEXY VANUS. 
 SEXY QUYNHSE 
 Le Familie - Quan Nguyen, Huan Hoang, Mig, Nam Hoang, Khoi Hoang, Thi Nguyen, Mi Nguyen og Quyen Hoang. :-) 
 FJOOOLLE BILLEDE.. 
Mere fjollebillde!! Sikke nogle flotte venner jeg har ikk? 

Men mit outfit bestod af: 
Snake printed T-shirt; Gina Tricot
Sort nederdel; Monki 
Halskæde; TopShop. 

XOXO MARIA NHU

Ingen kommentarer: