19. jan. 2012

Mom of a celeb

En gang imellem kan jeg godt lide at opdatere mig med hvad der egentlig foregår i Hollywood. Jeg ved ikke helt hvorfor dét med at læse om kendte menneskers liv i det hele taget er så interessant. Men jeg synes da det er hyggeligt at sidde og suge gossip til mig (okay, lyder som en gossipgirl :-P). Nogle gange kan man jo være heldig og støde på en sjov artikel, hvor de kendte har været knap så heldige og begivet sig ud i de mest underligste ting. Men her for noget tid siden så jeg nogle billeder af de kendte og deres mødre. Noget der forbløffede mig lidt var, at nogle af stjernernes forældre ser så unge og flotte ud! 

J. Lo ligner virkelig sin mor!
Overvej at der kun er 16 år mellem Selena Comez og hendes mor. Man kunne godt tro de var søskende.
 
 Beyoncé og mor
Justin Bieber og mor

Lady Gaga og hendes forældre

Love, 
Linh

Ingen kommentarer: