12. jan. 2012

Firework

Det er nu godt nok næsten to uger siden vi fejrede forrige års sidste dag og begyndelsen på dette nye år. Men jeg fik vist aldrig fortalt om min aften, selv om den ikke lige var det vildeste. Jeg fik desværre ikke lov til at tage videre, fordi jeg alligevel først kunne tage afsted efter midnat. Så det gav ikke rigtigt mening at smutte videre. Men aftenen var skam rigtig hyggelig sammen med familien, som var kommet på besøg her i DK fra hver deres verdenshjørner.
LOVE! Prøvede at slå min egen personlige rekord i at spise flest sushi'er.
 Søde børn
 Ligner en brændende busk!
Hehe, eksperimenterede med mit kamera og opdagede en funktion beregnet til fyrværkeri, som jeg lige fik afprøvet. ;-)

Nytår fejres ikke kun en gang hvert år. På lørdag skal endnu et nytår fejres - nemlig vietnamesisk nytår. Da jeg skal til generalprøve i morgen, hvor vi skal optræde med dans på lørdag, kommer jeg muligvis ikke til at blogge.

Hav det godt!
- Linh

Ingen kommentarer: