16. jan. 2012

Dilemma!

Hej alle!

Det var utroligt hårdt at vågne i morges.. efter weekenden. :-) Men ellers rart at lave noget. I dag havde vi på min skole Halve Moduler, hvilket betyder at vores time bliver halveret, dvs. vi havde fri kl. 11.45. Virkeligt luksus. Men blev på skolen, spiste ROULADE (mens drengene trænede) og blev fede og lavede lektier! :-) Men ellers var dagen bare mega chill. Fik lige købt en deodorant i Matas. Heh.

Nååå ja, mit dilemma! Ja, min venner holder føzzdag lige efter hinanden. Den ene er sådan en stille og rolig pige føøzdag med et par stykker, og det er en 17-års.. Mens den anden er en stor en, for hele klassen og nogle random og det er en 18-års!! :-))) Hvad skaaaa jeg gøøøre? Svigte den ene eller den anden?? :-((
 Børnene laver lektier. Fra venstre af, Sarah, Matthias TK og Linh :-) Gad videeee om de nu laver lektier?
 Mig og Sarah. <3333 OG hello kittyen i baggrunden!!!! :-)) 
Mig, med Charlottes top med nøglehullet fordi hun ska til Australien snart og så har vi nakket noget tøj fra hende. Yay ^_^

XOXO MARIA NHU! 

2 kommentarer:

Linh Tran sagde ...

hun rykker det... :)

Anna Nguyen sagde ...

Hvor der du dog sød ud Nhu:)