29. jan. 2012

For the lips



Her i starten af januar, fik jeg købt min første læbestift. Den er, som I kan se, fra Gosh og kostede kun 25,-. Så tænkte: hvorfor ikke? Da det er den første skulle den ikke været helt knalrød eller for neutral. Så valgte en som var lidt midtimellem. Jeg har brugt den en enkelt gang og jeg er meget tilfreds med resultatet. Da to læbepromader var billeger en at købe en, delte jeg med min veninde. Læbepromade med Coca Cola-smag. Mums!

Min weekend har været ret chill. Selvom jeg ikke måtte komme med til 18-års, var fredagen dog ok. Jeg var på Strøget, men kom dog tomhændet hjem. Den skuffende følelse man har, når man ikke kommer hjem med noget fra Strøget. Er man blevet lidt kræsen overfor tøj? Men i går besøgte jeg mine farfar, som i næste uge skal på plejehjem. Så det var en slags sidste middag for ham hjemme med den samlede familie. Og så fik man da også set MGP! :-) I dag spiste vi nytårsbrunch efter kirke, hvilket var rigtig hyggeligt. Jeg må løbe nu, for skal hjem til min moster og se håndboldfinalen. Kom så Danmark! Vi har stadig ikke noget TV herhjemme endnu...

Btw. Så er det en måned siden vi flyttede ind i det nye hus. Billeder af huset kommer en anden gang.

God søndag!
- Linh

Ingen kommentarer: