1. jan. 2012

Første indlæg!

Hej alle. Velkommen til det nye år! Håber i har haft en god aften. Det har jeg da!! En vild hyggelig aften med Cecilie, Quynh og Truc Ly. Vi har spist, fået ondt i maven, drukket Børnechampagne, og noget andet klamt med Eva (Quynhs veninde) og set på masser af flot fyrværkeri. Ærgeligt at der bliver mindre og mindre fyrværkeri med tiden. Dengang man var en lille putte, var der 100000000000 af fyrværkerier overalt på hele himlen. Hvorfor er folk så kedelige? Men faktisk er det også rimelig dyrt.. såå det er måske grunden.

Men året første indlæg. Jeg håber i har det godt ellers. :) og i kommer til at  høre meget mere fra os.

Btw. så tror jeg det er næsten et år siden bloggen blev til ;) Og det er mine lækre veninder og jeg!!

XOXO MARIA NHU

Ingen kommentarer: