28. jan. 2012

I feel on top of the world With Ur Love


Hej alle sammen! Endelig, internet igen. Men dejlig med weekend!! 
I går, fredag, havde jeg fri kl 14, og derfor som aftalt med min bror og Linh, tog vi på Strøget. Men min bror var mere sammen med hans venner, så Linh og jeg gik sammen. Jeg havde egentlig ret meget stress, da jeg skulle nå hjem til min bedsteveninde, for at tage videre med hendes bror til føzzdag. 
På Strøget fik jeg købt tøj til mig selv, min vens gave og en lille gave til hende der bedsteveninden. 
Til føzdagen, var det ret hyggeligt, og det var bare stille og roligt. 
I dag har jeg været til vietnamesisk skole og kirke. Nu slapper jeg af, og skal lave lektier, og LYTTER TIL ONE DIRECTION. (LOVE) 
I får et indlæg senere om mine køb, og glemte sager jeg ikke har vist jer. 
XOXO MaRIA NhU 

Ingen kommentarer: