22. jan. 2012

Happy Lunar New Year

Ja, det betyder GODT ASIATISK NYTÅR. I Vietnam og andre asiatiske lande, er kalenderne efter månen. Blabla.. hvilket betyder, at det er Nytår i dag! :-) GODT NYTÅR TIL ALLE!!
I Viet Nam fejrer man det med manér, og det er en kæmpe festlig begivenhed, og alle forbereder sig 100000 år før! aka. i god tid. Og man laver mad, og alt muligt andet hygge.
I går holdt jeg Nytår med min dejlige familie. Vi spiste, holdt nytårstaler til bedstemor, SPILLEDE CRANIUM hvor mit hold vandt!!, spillede andre spil, spiste mere mad, så fyrværkeri og bare chillede.. hyggeligt var det!!
Men forresten, så havde min uge været mega luksus. Fri i fredags, men tog på bogdepotet og arbejde der i nogle timer, hvorefter jeg blev kørt af min fætter Huan, hjem til charlotte.. Hvor der var masser af KAGE, MAD og andet usundt. Men det var en hyggelig aften.

Og lige nogle få billeder fra weekenden.
 Vi var så heldige at få nogle gratis Cookies af pedellerne. Mhhhhm, jeg havde en af de der tykke fredage, med cookies, chokolade kage, drømmekage(som i kan se nedenunder), lagkage, cupcake og marie kiks!! hihi. Tykke mig.
 Se den lækre kage, som jeg fik af min veninde. Dejlige dejlige. <3
 I IdéNyt, så vi en KÆÆÆÆÆÆMPE HUNTER GUMME STØVEL. Jeg kunne bo i den! altså virkeligt, fysisk bo i den! hehe
Og det er så mig, med lidt hage fordi jeg er ret tyk, inden vi tog afsted til Nytåååår :-))) Med familien. <333

Håber at i har haft en god weekend, det har jeg daaa! :-)

XOXO MARIA NHU!!!

Ingen kommentarer: