12. jan. 2012

Små eller stort?

Daaa vi var i København i mandags var i inde i MEGA CANDY STORE! Og der var såååå meget slik og chips og sodavand og alllllllt muligt random sejt noget!! OG sååå såååå vi kæmpee tyggegummi automat! mega nice!!
 Så er spørgsmålet bare om det er en kæmpetyggegummi maskine, eller os der er små?? Det må i jo selv afgøre. :-) tihi
IGEEEEEN Hello Kittyen! Den er kæmpe! og vi er små. ENDNU forstørrelse! Og btw. kan jeg stadigvæk ikke finde mit stik.. eeller gider ikke at lede :P Men i dag har jeg købt 40 hængebøjler, for kun 25 kr i Vero Moda. Mega nice.. hhehe

XOXO

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hahahhaha, fed ting! Nu er i nok også små alligevel. :-)

Emilie Tully sagde ...

Den slikbutik, ville jeg ikke have noget imod at bo i.... hehe :-) kig gerne forbi min blog, jeg føler dig din nu - vi kan jo følge hinanden.

//Hende Der Emilie