18. jan. 2012

Lørdag

Ihh, hvor er det luksus, når man har fri tidligt! I dag fik vi fri kl. halv tolv, så jeg smuttede lige forbi og hentede lillebror. Vi var så heldige at få et lift ud til stationen af hans buschauffør, som kører ham til sådan noget sprogskolehalløj. Så nu skal tiden bruges til at færdiggøre afleveringer. Det er egentlig ret ok og hyggeligt, hvis man samtidig sætter noget musik på. 
Men her kommer billeder fra i lørdags, hvor vi fejrede vietnamesisk nytår sammen med de søde japser. 

 BACKSTAGE:
Uyen & Thuy (Y)
Vi skulle danse med sommerfuglevinger :-P : (fra venstre) Thuy Tien, Cecilie, mig, Uyen, Thuy, Charlotte & Xuan Tien.
Søde piger: Nhu, Uyen, Thuy & mig.
titto <3
Søde Uyen & mig 
HAAJA! Cecilie, Nhu & Charlotte. :D
Efter nytår tog de fleste af os videre ud for at bowle.
Charlotte, som snart forlader DK i 3 måneder...
Charlotte, Hoang, mig & Truc Ly
Benten & Huan :P
Phiii :-)
Quynhs team :D 

Må indrømme at jeg ikke rigtig har nogen skills i bowling. Men alt i alt var det en rigtig god lørdag jeg havde!


Looove
- Linh

Ingen kommentarer: