10. jan. 2012

Random stuff

Hej alle
Her er nogle lidt random billeder fra skolen. Jeg skal nok tage mange billeder af min skole, hvis det skal være :-) Så kan i få en fornemmelse af hvor jeg tilbringer mine hverdage henne.
Men Vaaaanse har lige været hjemme hos mig samn med hendes far og de tog Pizza med. MUMS. Jeg har fået købt på seje undertøjs tingeling, et par bukser til pigerne, og Knoppers i dag.. Jeg bruger alt for mange penge :-(( 

 EN KÆÆÆææMPE Hello Kitty med en AK 47 gun på skolen!! :-))) VILDT NICEEEEEE!!! Ikke??
 DE NØRDEDE BØRN som er mega ensomme, fordi der er ingen mennesker rundt omkring dem. hehe
OGGGG MIG. :-)) Med min nye vest fra Global Funk, fra Van i føzzzdagsgave :-)) en lækker en!

Men hav en god dag!! Et indlæg kommer igen i løbet af i morgen eller i dag med mine gaver :-)))

XOXO MARIA NHU!. <33333333333333

Ingen kommentarer: