20. jan. 2012

En retning


En forlænget weekend har jeg i hvert fald ikke noget imod! Da jeg vi rigtigt kun havde et modul i dag, hvor vi skulle se film, valgte vores engelsklærer at aflyse modulet. Ja, tak! Så det har været rigtig dejligt at kunne sove længe! Indtil videre har jeg brugt dagen på at lave nogle huslige pligter og fået påbegyndt kemijournalen (opdagede først i går at den den var til på mandag. Stress.). Og det gør det hele meget bedre, mens man lader One Direction køre på youtube. Jeg har hørt om dem for noget tid siden, men jeg har ikke rigtig lyttet ordentligt til deres musik, kun set billeder af dem. De ser sgu da cute ud, må jeg indrømme! Jeg kan godt forstå hvorfor piger er så begejstret for dem; de synger jo godt og deres musik gør en glad. Talent, det har de! Hvorfor har man ikke sådan nogle X-factordeltagere her i Danmark, som kan måle sig på deres niveau?

Lige om lidt tager jeg hjem til Charlotte, hvor vi skal holde afsked med hende. Hun rejser til Australien i 10 uger. Snyd! I kommer nok ikke til at høre fra mig resten af dagen og weekenden.

GOD WEEKEND!
- Linh