15. jan. 2012

Nytår - i Asien

Hej alle!
I fredags var jeg til general prøve til TET, som er vietnamesisk nytår. Det var rigtig hyggeligt. en masse børn, voksne og unge. Også var der masser af mad til os. :)
I går var jeg til det rigtige nytårsfest. Hvor der var messe. og mange mennesker og hygge. Da showet var færdigt tog de fleste ud og bowlede. Men jeg blev med Cecilie, Thuy og Uyen. Men Uyen tog hjem tidligt, så Cecilie og Jeg, tog sammen med nogle af drengene ud for at spise Kebab.. men det smagte ikke så godt så vi spiste et sted der hed Mr. Chicken, som mindede utroligt meget om Burger King eller McDonalds. Rigtig underligt, men stort sted. Da vi kom tilbage have vi bare lyst til at sove. Og de voksne blev ved og ved.. og vi kom først hjem kl. 01.05.. det var hårdt for os. når det normalt slutter tidligere.. Forresten kom vi hjem med en masse mad og MASSER VIS af SODAVAND :P Nogle rotter vi er. :)
Før general prøve :-))) Bare chill alene hjemme. Hvor jeg lavede pommes fritter!
UNDER general prøven. Mig og min dejlige veninde Uyen, i mærkeligt vietnamesisk  tøj!!! :-))) hhehe 
Og mig.. før TET :-))))) 

Håber i havde en god weekend. Min har været super stresset. Men nu sidder jeg med en masse lektier som skal laves.. Puha, det ikke sjovt. :-) 
Hav det godt kære læsere! Og ps. Det er lidt over et år siden at bloggen startede :-))) Så bloggen er 1 år gammel nu :)

XOXO MARIA NHU! 

Ingen kommentarer: