11. jan. 2012

Presents

Jeg ved godt at det efterhånden er ved at være længe siden det var jul. Men jeg fik ikke vist jer gaverne, som jeg fik. Nu har jeg langt om længe fundet mit kamerastik, so here you go:

Elektrisk tandbørste & en ansigtsrensecreme fra Lancôme (som jeg ikke har taget billede af) gemte sig inde i æsken. Snyde gave ;-)

Taske. Ved godt den ser lidt børneagtig ud. Men fordi jeg har fået den af nogle jeg holder af og at størrelsen er så praktisk, vil jeg stadig tage den i brug.

Tubehalstørklæde.

Pengene jeg fik i gave har jeg med det samme brugt her ved januarudsalget. (Selvfølgelig ikke det hele) :-)
Der røg en skjorte, en strik og en top med hjem fra Gina Tricot.
... og et pandebånd fra Pieces.


Kan ikke sige andet end at jeg er godt tilfreds med mine køb. Her i år vil jeg prøve at undgå så meget fejlkøb som muligt, bl.a. måske ved at bruge flere penge på færre ting end få penge på mange ting.

Hugs
- Linh

Ingen kommentarer: