9. jan. 2012

Minus weekend

Hey søde læsere! Ja, allerede nu kan jeg ikke overholde mit nytårsfortsæt med at smide et indlæg mindst hver anden dag. Så for at gøre det lidt nemmere for mig selv vil jeg ændre det, så det kun gælder i hverdagene, da jeg stort set ikke bruger computeren i weekenderne. Men jeg håber I har haft en god weekend. Det har jeg i hvert fald, men den suser som sædvanlig afsted! Min weekend har stået på næsten det samme som Nhus, så en update kan godt undlades. Men i dag tog klassen ind til KBH, hvor vi skulle høre et foredrag, holdt af den gamle udenrigsminister, Lene Espersen og en professer jeg ikke lige husker navnet på.

Jeg må hellere se at komme i seng nu. Endnu en dag venter i morgen. ;-)

Min dejlige, bløde Bunny. Man bliver aldrig for gammel til bamser.

GODNAT!
- Linh 

Ingen kommentarer: