17. jan. 2012

Need

Ret nice. Sådan en vil jeg lave en dag og hænge op på skolen! :-)) Men dagen har været ok kort, 3 moduler. Ikke så værst, især ikke når vi ikke rigtig har lavet noget. Min Kemi lærer var så sød at komme med kage, fordi det er hans føzzdag i morgen. Og det var altså en meeeega lækkert gulerodskage!! Men ellers har jeg lavet lektierne og købt ind. Jeg købte en herre nice Organizer til Makeup fra netto til kun 40 kr, mega luksus. Nu er der orden i mit makeup! Viser jer den, når jeg lige har opladt kameraet. 

Men i skal høre noget nice. I min klasse legede vi en leg med vores mat lærer om at huske ting. Hvis han kunne huske ALLE 33 ting, skulle vi komme med kage eller andet SNACK hveeeer matematik time! Og vi prøvede alt mulige svære umulige ting, og han huskede det hele? UDEN at skrive det ned eller noget.. Sygt. Sååå det gælder fra i morgen af.. yay kage i hver matematik time. Lækkert!! VIRKELIGT!! Jeg begynder langsom at tro at man i gymnasie tiden bare bliver fed! 

Meeeen, I må have en forsat god dag. Måske hører i lige fra mig!! 

XOXO MARIA NHU! 

Ingen kommentarer: