18. jan. 2012

New in

Hej alle sammen!! :-))

Jeg fik fri i dag kl 12.Mega dejligt.. men jeg skal lave aflveringer, ikke såå yay. Men har da lavet meget af dem. Ligenu sidder jeg bare hjemme og blogger og laver lidt random ting.
Men jeg lovede jer jo at tage nogle billeder af skolen.. turde ikke at være så paparazzi, så jeg tog lige kun et billede, hvor jeg er i Agoraen, samlingspunkt. Seee hvor meget glas der er. :-) Og de runde cirkler i loftet skal forestille at være stjerne eller sådan noget look a like. :-)
Nedenunder er det mig, som tæller penge. Min veninde tog billedet :-)



Og her kan I se min Organizer fra Netto. Mega nice og kompakt. elsker den. Og den kostede kun 40 kr. Skynd jer, hvis i skal have en!!! :-) De er utrolige praktiske!! Og jeg vil anbefale jer dem kraftigt! Men kære læsere, hav en fortsat god dag! Og i kommer nok ikke til at høre mere fra mig i dag! :-)

XOXO MARIA NHU!

1 kommentar:

Charlotte Ly sagde ...

Jeg kan se, at du bruger mit tøj! Det varmer mit lille kolde hjerte, babe!