13. jan. 2012

Presents

Hej alle :-)
Jeg fandt mit USB stik neden under mine noter. Yay ^_^ heh. Men i dag har det været en meeeeegaa dejlig solskinsdag med mega meget sol og meget vind :-( Well, man kan ikke få alt vel?
Men her kommer NOGLE af gaverne.
 En dejlig dejlig Bik Bok strik, som jeg bl.a fik af Quyen, Xuan Tien, Thuy Tien og Khoi. En ret nice farve, og det er sådan en kort strik. :-)))
Christina Auguilera parfumer, som jeg fik af Uyen og Thuy, Khoi og Benten. :-) Mega dejligt. Men jeg har måske nok lige for mange parfumer, som min mor ikke er så glad for.. så det kan være jeg bytter dem til en mindre parfume  :-)))
og det er så mig, der lgie er kommet fra skolen. Skulle vise mit emo tøj, fordi jeg havde rigtig meget mørkt tøj på i dag. Og skulle også lige vise jer min nye læderjakke fra Vila. Men jeg havde sorte jeggins, den der sølv strik foroven, udover min mørkeblå vest, og et gråt halstørklæde... og sort taske.. yay.. såå emo T_T ja, synes jeg selv.. hehhe ^_^
Men hav det godt. Der kommer nok ikke flere indlæg fra mig hele weekenden da jeg skal holde vietnamesisk nytår med alllllle japserne! Det bliver hyggeligt. Og her om lidt skal jeg til general prøve. forresten! Fik jeg fortalt jer at vi skal lave teater, en vietnamesisk version af Askepot. hvor jeg er Askepot? -_- Nåå. men nu ved i det :-))

XOXO MARIA NHU!

Ingen kommentarer: