4. jan. 2012

I dag er det ..

NHUUUUUUUS fødselsdag! HURRA HURRA HURRAAAA! Ja, synger til mig selv. Lidt ensom.. Men dagen har været meget god selvom der var Storm.. men det var ikke min skyld! Men som jeg i hvert fald oplevede kom solen og skinnede i lang tid. Så jeg er tilfreds nok! :-)) Tjaa.. gaver?? Dem får jeg først senere på ugen, hvor mine dejlige asian-venner kommer og fejrer min føøøøzdag. Det bliver hygge.!!

Men en gave til mig selv er denne dejlige DKNY parfume, som var på køtilbud.. jeg vidste det ikke engang, men så den lige uden for Matas. Der var kun 3, og den kostede 99 kr, førpris 320 kr. Såå jeg måtte slå til! Men jeg skulle lige op og bytte en jakke, men damen i kassen var meeega langsom og jeg begyndte at fåå nerver! Så skyndte jeg mig ned, da damen var færdig. Da jeg kom ned i Matas stod der allerede en dame foran bordet og tog en i hånden. Jeg kiggede lige på bordet, og så stod der kun én tilbage! jeg tog den, og spurgte om den kunne bytte in case of, at jeg skulle fortryde den. MEN det kunne man ikke?! Så jeg tog chancen alligevel. Den er mega god, og er rigtig glad for den!
Udover det har jeg fået købt en masse ting i udsalgsperioden. Føler lidt at jeg har købt for meget :S Men det går nok!! :-) 

XOXO Maria Nhu. 

2 kommentarer:

Katrine sagde ...

Tillykke:D

Og det er en virkelig god parfume har den selv:)

g sagde ...

Uhh, mange tusind tak!

ja, den er virkelig god. fortryder på ingen måde at jeg købte den!