16. mar. 2011

Yay!



For lidt siden deltog jeg i en giveaway-konkurrence, hvor man kunne vinde disse søde øreringe fra Nyhauge, i Delancefashion blog.
I morges blev jeg vækket af en telefonopringning fra Nhu, som kom med denne skønne nyhed; netop at jeg var en af de 5 vindere! Jeg var jo lige vågnet, så hørte jeg mon rigtigt? Men det passer skam. Er rigtig glad, for kan virkelig godt lide stjerneøreringene. Sikke en dejlig morgen. Jeg plejer ellers ikke at have heldet med mig i konkurrencer. Tusind tak! :)

Udover det, har det også været en skøn dag, hvor vi først skulle en tur på Christiansborg. Vi mødte nogle polikere og hørte på deres holdninger til forskellige ting bl.a. soldaterne i Afghanistan. Men denne gang mødte jeg så ikke Pia Kjærsgård, som jeg gjorde i 9. klasse. :P Vi fik fri kl. 14, og smuttede med det samme i Burger King. Vores maver havde været madfrie i 4 timer. Derefter rendte vi rundt på Strøget, hvor jeg fik købt noget. Men hvad det er, afslører jeg senere.


Hav en god aften!
- Linh

Ingen kommentarer: