1. mar. 2011

Vampire Diaries

Jeg begyndte at læse Vampire Diaries 1, her for nylig. Jeg er helt opslugt af bogen! Den er sååå god, og kan anbefales. Jeg har ikke set serien endnu, men jeg håber den er ligeså god som bogen er! Jeg var på biblioteket i dag for at låne 2'eren, men desværre var den allerede udlånt! Så jeg må vente endnu .. Men jeg lånte istedet Harry Potter 4, som er blevet anbefalet af min veninde! Jeg håber jeg bliver færdig med den! Det er et af mine mål! :-)

I just need to say that Vamppire Diaries is one of the best books I've ever read! :-) I think that you should try to read it someday! :-)

Have a good night! Kisses from Maria Nhu. <3

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

fuck hvor fedt, jeg elskeeeeeeeeeer det! <3

g sagde ...

hehe, jeg elsker serien! :-)

Tham Dinh sagde ...

Min veninde er også igang med at læse bøgerne.
Tror hun er igang med toeren, og hun siger at serierne er MEGET bedre end bøgerne? o:

g sagde ...

er det rigtigt? jeg harr kun læst bogen 1, og den er mega god. nu håber jeg bare at serien også er god! :)