13. mar. 2011

Book addiction







Jeg har desværre ikke fået blogget så meget her på det sidste, da jeg ikke har været hjemme. I fredags stod den på pigehygge med pigerne fra klassen. Vi fik lavet havregrynskugler og frådet en del lækker mad. Det var rigtig hyggeligt!
Men igår fik jeg mine elf-produkter. Jeg havde bestilt en læbepomade med blåbær smag og en flydende vandfast eyeliner. Jeg kunne selvfølgelig ikke vente, så jeg blev nødt til at afprøve dem lige så snart jeg kom hjem. Men alt i alt er jeg godt tilfreds med kvaliteten i forhold til prisen.

Jeg er for lidt siden begyndt på bogen "En offentlig hemmelighed" af Nora Roberts. Den havde bare ligget på min reol og samlet støv, da jeg i starten ikke havde tænkt mig at læse den. Men nu hvor jeg endelig er begyndt på den, kan jeg virkelig ikke lade være med at begrave ansigtet ned i den. Der er nætter, hvor jeg sidder sent oppe for at læse den, fordi jeg ikke kan lægge den fra mig. Den er virkelig fangende og indeholder alt lige fra romantik til krimi. Jeg kan ikke andet end at anbefale den! Jeg tror lige jeg tager nogle sider mere ;)


I got my elf-products yesterday and I'm pretty content with the quality.
Right now, I'm reading a book of Nora Roberts, which I'm addicted to. It's a fabulous book.

Love,
Linh

Ingen kommentarer: