1. mar. 2011

Monki

Så kom mit andet Monki blad endeligt.. men jeg havde heller ikke rigtig ventet på det, og blev mega overrasket. Det er altid hyggeligt at sidde og læse Monki når man keder sig lidt. Der er altid mange hyggelige og sjove ting, og inspiration. Og det hele har været godt her på det sidste. Jeg fik 12 for min abort dansk tale, og 10 i min fysik rapport. Dejligt! :-) Nu ser jeg bare frem til påskeferien selvom der er lang tid endnu! Jeg håber også at i har det godt! Og undskyld manglen på at blogge.. Man skal jo kun som sagt, blogge når man har lyst til det!


- My second Monki magasin came today! I did not expect it .. But i like to read it .. you should try it sometime! :-) Sorry, that i've not been blogging much these days..


Peace out guys! Maria Nhu. <3

Ingen kommentarer: