19. mar. 2011

Such a day


Jeg har ikke lavet det store i dag. Men i går var jeg hos Linh, og vi hyggede os rigtig og så Sex And The City, indtil min far kom ind. :I Pinligt!!! Men ellers var jeg i vietnamesisk skole i dag, og i Lyngby centeret, Magasin og Burger King med Charlotte og Don!
Rigtig hyggeligt! Og derefter GIK jeg hjem .. og så de små djævler i mit hus!!!!! Puha.. (de der små drenge på billederne oven over) hæhæ. 
Men ellers kunne jeg vælge mellem fest hos min ven, eller biografen med Jack, BT og Rasmus. :-) Men jeg valgte at blive hjemme, da det også er hyggeligt! tihi, og vi leger med klaver og Jib Jab. 
Så hav en god weekend!

Yesterday, I went to Linh and we saw Sex and the city. Until my father came into the room! Today .. I've been to VN-school! Yay.. After that I was in the center with Charlotte and Don. 
When I came home, I saw a lot of small kids! Yay me .. 

Lots of love from me! Peace out! Maria NHU. 

6 kommentarer:

Monika & Theresa sagde ...

YAAY! du lavede et indlæg!:D

Monika & Theresa sagde ...

YAAY! du lavede et indlæg!:D

Monika & Theresa sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
g sagde ...

hahaha! jep jeg gjorde!

HOAI DZU NGOC NGUYEN sagde ...

ER DET DINE BØDRE?! :O

g sagde ...

HAHHAHA, aldrig i livet man! :D
det er min gudmors børn .. to djævler .. :D