25. mar. 2011

1 year ago





Tænk, at det idag er 1 år siden at min lillebror, Benjamin blev født. Tiden går virkelig stærkt. Jeg kan tydeligt huske den dag, hvor klassen lige har været ude at spise gratis is og jeg fik en sms fra min mor. Der stod at Don (min anden lillebror) og jeg skulle være alene hjemme den dag og selv skulle sørge for at lave mad. Men det varede dog ikke længe, før så kom mormor.
Da mine forældre kom hjem med den lille blev alle i huset rigtig glade. Nu blev børneflokken forøget. Var det nu godt eller dårligt? Jeg må nu sige at det er godt, selvom det til tider kan være kaotisk, da vi er 4 børn.

Hver gang jeg kommer hjem helt smadret fra skole, kan jeg ikke lade være med at blive glad, når jeg ser den lilles smilende ansigt. Idag er det jo som sagt hans 1-års fødselsdag, men han ligner slet ikke de andre 1-årige børn. Han er ikke så stor som dem og kan ikke gå endnu. Men det skal han nok komme til snart.

Tillykke min lille guldklump! <3


Today my little brother turns into 1. Time goes so fast!

3 kommentarer:

Truc Ly Tran sagde ...

NUUUHR!! Det er sødt det hvor antonni holder om ham!!! ;D

g sagde ...

NØØØØØJ! hvor er han en guldklump. Lååååfe!

Linh Tran sagde ...

Jep, han er en guldklump ;)