19. mar. 2011

Day of sickness + shoes








Ja, nu er det vist min tur til at blive syg. Jeg har været lidt småforkølet her på det sidste, men det er blevet værre nu med en masse hosten, snot og feber. :( Jeg har stort set kun været hjemme idag og hældt en masse kamillete med rigelige mængder honning, ned i mig. Så det har været en ret stille lørdag.

Det andet billede er fra i onsdags da vi var på Strøget. Der var demonstration, hvor landmænd kørte deres traktorer ind på Rådhuspladsen og drog videre mod Christiansborg.
Jeg endte jo, som sagt tidligere, heller ikke med ikke at købe noget. Disse kilehæle blev jeg bare nødt til at eje, og kostede kun 149 kr i Dope. For øvrigt var førprisen for dem 500 kr, så helt klart!

Now it's my turn to get sick. So sad! I have been at home and drunk a lot of tea with honnie. On wednesday I bought those shoes with a very good discount.

Good evening!
- Linh Tran

Ingen kommentarer: