10. mar. 2011

m&ms




m&ms er noget af det bedste jeg ved. Det jeg hader ved dem er, at man bliver så afhængig, når først man er begyndt at spise nogle stykker. Desuden synes jeg virkelig at de der m&ms negle er nice.
I dag har været en trist dag med regn. Heldigvis nåede jeg lige at tage en paraply med før jeg tog i skole. Det ville ikke være så dejligt at komme i skole drivvåd. Jeg håber at I havde en god dag på trods af regnvejret. Jeg smutter ud og tager mig en kop te nu. Min hals har det for tiden ikke helt godt og næsen løber konstant. :(


m&ms are great! I am always getting addictet, when I finally eat them. That's the only thing I hate about them. Today has been a rainy day. Very sad. But luckily I brought an umbrella with me, before I went to school.

Good evening!
- Linh

Ingen kommentarer: