8. mar. 2011

Gotta have it



For et stykke tid siden kiggede jeg lidt rundt i nelly.com, og stødte ind i denne kjole. Jeg synes virkelig at den er skøn. Jeg elsker detaljen ovenover og leopardprintet. Men problemet er at den desværre ikke er på hjemmesiden mere. Så hvis jeg engang skal til Vietnam igen, kunne jeg tage billedet med og få den syet hos en skrædder til ingen penge. Det er da en mulighed. Men så må jeg vente lidt endnu.

Det har ellers været en god dag i dag med masser af solskin! Desuden har jeg idag, som er et af de sjældne tilfælde, ikke så mange lektier for idag. Det er dejligt!


Saw this lovely dress on nelly.com, which I gotta have. But unfortunately it isn't on the webside anymore :( It has been a nice day today with a lot of sunshine and not many homeworks to do. That's nice!

Lååve
-Linh

4 kommentarer:

g sagde ...

tja.. udover EN PRØVE I MORGEN SMARTE!! :D

Linh Tran sagde ...

Det går nok, det er jo bare årstal :)

Truc Ly Tran sagde ...

den er pææææn! en rigtig sommerkjole ;)

Linh Tran sagde ...

jep ^^