9. mar. 2011

Denne kjole fandt jeg på Asos, jeg synes den er rigtig sød og kunne rigtig godt tænke mig den! Men .. det går nok ikke, da min mor er imod olineshopping .. Så jeg må bare drømme ^_^
Dagen har været kedelig! Fordi vi havde en fysik time, hvor alle var ved at dø helt! Og så begyndte det endda at regne, og solen gik væk! 
Ikke nok med dårligt vejr .. skal jeg også faste, fordi jeg er katolik .. så INGEN kød, slik, kage og mellemmåltider til mig! T_T
Til gengæld har jeg ikke så mange lektier for .. og ingen opgaver. heheh. 

I really like this dress from Asos. But i'll never get it, because my mom doesn't like onlineshopping. So .. I have to dream on. 
 Today it rained .. Bad day! It is so grey! 
And it is Ash wednesday, so I have to fast .. no meat, candy and cake to me! T_T 

Love from Maria Nhu, Peace out! <3

1 kommentar:

Truc Ly Tran sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.