7. mar. 2011

Fastelavn...

Er mit navn.
Ja, så er det fastelavn i dag. Som sædvanlig var der nogle børn, der bankede på døren igår og sang: "Boller op boller ned, boller vil jeg have". Og selvfølgelig blev noget af slikket givet væk. Da jeg var lille elskede jeg at klæde mig ud til fastelavn, og glædede mig især til at slå katten af tønden, så alt slikket røg ned. Men jeg er aldrig blevet kattedronning eller -konge før. Årh, det var gode tider. Dog tror jeg at jeg er ved at vokse fra det. Men jeg nød skam de tider!

Billederne er fra sidste års fastelavnsfest i folkeskolen. Fastelavnsrisen lavede jeg i onsdags til KUK, da vi blev sat til at være kreative. Vi fik kun et kvarter til at lave det og det eneste materiale vi havde var papir, saks, farver og grene. Så ja, der var stress på. Men da jeg kom tilbage for hente den i søndags var der slik på. :)


Hav en god aften!
- Linh

Lækkert!

Postmand & Osama Bin Laden

Mig som punk.




Ingen kommentarer: