16. mar. 2011

Another day

I dag har jeg været i folketinget med min klasse, det var rigtigt hyggeligt! Derefter jeg var jeg med Linh på Strøget og Burger King! Vi gik forbi alle mulige butikker.Og jeg endte med ikke at købe noget som helst. Så .. jeg har ikke rigtig noget at vise jer .. Men jeg kan vise jer senere, et blad fra Matas - SKØN, som vi fik gratis .. og et billed fra Abercrombie & Fitch, hæhæ. Puha, hvor jeg hader den butik, der lugter - der er mørk - der er for mange spejle, så man går ind i sit spejlbilled - der er for højt musik - man kan ikke se noget derinde - og man kommer til at lugte af deres parfume hele dagen! FØJ! Men ellers har Linh sikkert masser hun gerne vil fortælle jer, hun har nemlig været ret heldig i dag! :-)
Jeg viser jer billeder en anden dag! Når jeg kan få min brors mobil til at virke. :-)

Today I was on Strøget with Linh,, but I didn't buy any thing .. well, I survived at least. I got a Matas Magazin called SKØN, and then I got a picture of me and Linh with a model(I'll show it later) in Abercrombie & Fitch. Ufff, I hate A&F. The store smells, it is too dark inside, you can't see any thing in there, the music is too loud! But .. I think Linh have a lot to tell you!

So Peace from me, Maria Nhu. <3

Ingen kommentarer: