15. mar. 2011

Neglelak



Hvor er det dog dejligt at tage hjem fra skole med en dejlig skinnende sol over sig. Og endnu dejligere når man ikke har nogen lektier for til morgen. I morgen skal klassen på tur ind til folketinget, hvor vi skal følge en del af en lovgivningsproces. Spændende spændende... Det ender højst sandsynligt med, at de fleste af os tager på Strøget. Så mon der kommer noget med hjem, selv om jeg prøver ikke at forbruge for meget i denne periode.

Jeg synes neglelak er så skønne. (Bare rolig, alt det neglelak på det øverste billede er ikke mit, kun dem på det nederste.) Jeg synes selv jeg har rigeligt af dem, men næsten alle har jeg fået i gaver. Men hvad skulle det nytte at have så mange, hvis man ikke må bruge dem? Min far har åbenbart rigtig meget imod neglelak. Han mener nemlig at det er giftigt og fuld af kemikalier, som er kræftfremkaldende. Men i princippet er alt jo kræftfremkaldende alligevel. Men fair nok, han er jo bare bekymret for mig.


No homeworks today = nice! Tomorrow we'll go to the parliament in Copenhagen, where we probably stay in Støget. Maybe I'll do some shopping. I think nail polish i great, but I'm not allowed to use it often. My dad doesn't like the chemicals in nail polish.

Ingen kommentarer: