18. mar. 2011

The stars have come

Efter skole idag tog Nhu og jeg lige ned på biblioteket, hvor der lige skulle lånes bøger og noder til musikprojektet som omhandler Blues. Udover det fandt vi bl.a. noder til Christina Aguilera, Alicia Keys osv. Så nu skal der rigtig terpes ved klaveret. ^^ Selvfølgelig tager man ikke i Lyngby, uden et kig forbi Lyngby Storecenter. Så det gjorde vi så. Det eneste vi kom ud med var 2 mælk, som jeg skulle købe til min mor.

Da jeg kom hjem lå der en kuvert med mit navn på. Og gæt hvad det var? Inde i den var stjerneøreringene, som allerede er blevet sendt hjem til mig. De er rigtig nydelige :)
Nhu smutter hjem til mig lige om lidt, så det skal nok blive en hyggelig aften. Håber at I alle får en dejlig weekend!

Today we went to the libary, where we borrowed some books and notes for the musicproject.
The starearrings, which I won in the Giveaway, are already arrived. They're nice!

Love,
Linh




Ingen kommentarer: