3. mar. 2011

Room, sweet room



Det territorium jeg kan have for mig selv.



My brother slash roommate


Jeg synes det er ret vildt hvad et kamera kan gøre ved omgivelserne. Når jeg til hverdag er inde i værelset, lægger jeg ikke mærke til alt det, som et kamera kan fange. Ret underlig tanke egentlig. Men dette er som man kan se mit værelse. Jeg fik lige lyst til at fotografere lidt. :) Jeg har ikke lige det største og perfekte værelse, da jeg deler værelse med min lillebror. På et tidspunkt havde jeg et værelse for mig selv, som jeg selv fik lov til at indrette efter min smag. Men børneflokken i familien er jo vokset. Det kan ske at jeg kunne finde på at flippe ud på min lillebror, fordi hans sure sokker ligger og flyder på gulvet, og irriteret over at jeg ikke kan få lov til at være i fred på værelset. Men på trods af dette, er jeg nu glad for at dele værelse med ham.


This is my room. It's not a big and perfect one, because I share it with my brother. Even though it annoys me that I can't be alone in the room sometimes, I'm glad to have him as roommate anyway.


Lots of <3
- Linh

3 kommentarer:

g sagde ...

HAHHAHA, Don som din "roommate"! HAHHA sødt.

Linh Tran sagde ...

LOL :P

Kha Nguyen sagde ...

.-........