22. mar. 2011

New computer!



Da min gamle, lille notebook desværre ikke kunne oplade længere efter brug, har jeg nu fået denne. Jeg fik den egentlig for 2 uger siden, men har først fået lov til at bruge den for real nu. Havde den med i skole for første gang idag, og gal den er tung at bære på, da jeg knap kunne mærke noget, da jeg havde min notebook i tasken. Men ellers er jeg rigtig glad for denne!

Idag kunne man for alvor mærke varmen og nyde den dejlige solskinsvejr. Det får virkelig ens humør til at stige et par grader. Til musik idag øvede vi os til forårskoncerten, hvor vi skal optræde med "Pricetag". I starten var jeg ret meget imod at vi skulle synge den, frem for "I want it that way". Men det lød nu ret godt da vi øvede det, så no problem.

My old notebook can't charge anymore, so I got this new and bigger one instead. I'm very fond of it. Today we've practised to our spring koncert, where we'll perform with "Pricetag" by Jessie J. It already sounds great. :)


Lots of spring spirits ;)
- Linh

2 kommentarer:

Quyen sagde ...

Hvorfor ikke "bare" udskifte batteri i den gamle? Og hvor stor er den nye da, heh? :)

Linh Tran sagde ...

Det er ikke batteriet der er noget galt med. Så hvis jeg skulle sende den til reperation ville det koste lige så meget som at få en ny computer. Men den er 15,6 ;)