16. maj 2013

Those days

Hej blog, nu nærmer enden sig rigtig snart og det hele er bare kaotisk, sørgeligt, lettende, mærkelig, dejligt og en masse andre blandede følelser i maven. Disse dage er bare mærkelige og ja nu kommer lidt billedforklaring. Første billede er der to søde magneter, som jeg har valgt at give til min ven Christopher Høirup fordi han bare har været en rigtig rar ven i gennem de 3 år. Der står godt nok T og N tror jeg, men det laver vi om til L og N for Linh og Nhu. Det skal være et minde for os! 
Andet billede, nedenunder, når jeg kommer hjem fra skole vil mine forældre gerne have jeg fjerner min make up med det samme, men det er ikke lige altid jeg gør det. Det er meget rart at gå make up fri også. 
Tredje-fjerde(på den anden side)-femte billede er da jeg var i København med Pernille og Linh. Vi mødte Charlotte og Binh Tan hvor vi bare sad og chillede ved Storespringvandet. Vi fik så lige købt McFlurry Cornetto som er på tilbud i McDonalds til d. 22. maj! Så jeg vil anbefale jer den! Den smager himmelsk! Og er virkelig lækker! Vi fik så gratis Starbucks Skinny Latte, som dem der følger mig på Instagram nok har set. Vi mødte også nogle seje Irer tror jeg, som havde og skulle til EuroVision som har finale på lørdag! Så spændende!!! 
Sjette billede er af mig med nye pinke shorts! de er så lækre. 
Syvende billede er af en rose jeg fik til galla som stadig overlever siden November. Det er helt vildt.

Hav en god dag/aften - Maria Nguyen. 

Ingen kommentarer: