7. maj 2013

Red Dress


Hej blog! Endnu et outfit i dag. Det kører bare for mig, og jeg vil så vidt forsøge at blive ved men det holder nok kun når vejret er så godt. Jeg havde min søde blonde sko på, som jeg viste i går. Samt min nye kjole fra TopShop, jeg elsker elsker elsker den! Den er ikke helt rød, men lidt meleret bordeaux og den var super billig, kostede kun 39 kr. Så havde jeg taget et flettet bælte fra Monki og mine solbriller. Jeg har næsten altid solbriller på, selvom der kun er lidt sol så tager jeg dem stadig frem. Elsker mine solbriller. Så nærmer kristi himmelfarts ferien, og den skal da nydes. jeg får en rigtig travl månede spækket med konfimationer, bryllupper, eksamner, skoledage og så videre. Jeg kan mærke at det hele kommer væltende over mig, og jeg føler mig slet ikke psykisk parat til at afslutte skolen endnu. Det er for overvældende og det eneste jeg har lyst til, er bare at sidde og krybbe mig sammen. Men vi ved jo godt alle sammen at man ikke kommer langt sådan. Nogle gange har vi bare brug for de øjeblikke hvor man gerne på være svag. Dagens poesi-snak. Maria Nguyen, xx  

Ingen kommentarer: