2. maj 2013

Things & denim/leather combi


 Skjorte: Only, Bukser: Weekday, Sko: NB.

Hey alle! Jeg håber at I nyder solen lige så meget som jeg gør! Nu hvor vi er ved at være til vejs ende med gymnasietiden, er det nu hvor man skal give ekstra gas både i skolen, så der er lidt at se til. Udover det har jeg sat mig for at overholde mit træningsprogram (og nej, det er ikke noget der bare skal overholdes i en uge), som jeg ikke vil skrive yderligere om, da træning bombarderes over det hele i bloggerverdenen lige nu. Oveni dette er det gået op for mig at man under de magiske 8-timers søvn ikke kommer igennem en dag optimalt. Derfor er jeg begyndt at lægge mere vægt på at gå i seng tidligere. Og hvor vil i alverden vil jeg frem med det her? Jo, det betyder at det går ud over bloggen og jeg hader at den bliver tilsidesat, men man bliver vel nødt til at prioritere det basale først. 

Forresten er dette mit outfit fra igår, hvor tøjvalget ikke var så godt igen. Fik det ret varmt i de bukser i løbet af dagen, hehe.

Peace out!
- Linh

Ingen kommentarer: