18. maj 2013

Kongens Have








Hej blog. I går lå jeg ude i Kongens have og det er alt for længe siden jeg har været derude for jeg kunne ikke rigtig genkende noget af det og det hele så så fremmed ud. Jeg synes det mindede om Mallorca. Vejret var jo rigtig skønt men kom til at gå ud i lange bukser, så shorts blev jeg nødt til at købe. 
Senere blev der holdt en Herre-middag som yndlings-drengene ville kalde det for. Det var heldigvis dem der lavede maden og vaskede op, så jeg skulle bare se på. Det var super hyggeligt men knap så hyggeligt at cykle hjem i mørke. Om jeg var bange? JA. 
I dag skal jeg til min brors konfirmation så jeg er klar til at tage afsted snart. Og bare rolig, jeg skal ikke have den T-shirt på men min lilla'e kjole som jeg havde på til brylluppet i sommers. Det skal nok blive hyggeligt. Hyggehejsa. Maria Nguyen, xx 


Ingen kommentarer: