14. maj 2013

Nature


.. og lidt kage! 
Ja, jeg er en lidt freak der elsker at tage billeder af naturen. Det er bare smukt. Stranden, skoven og haven er der billeder af! Jeg synes det er dejligt at kigge på, og i dag var jeg første gang på stranden hvor der ingen mennesker var. Jeg badede selvfølgelig ikke, men gik bare lige en tur forbi. 

Kagen er simpelthen noget af det sødeste! Min matematik lærer har haft en kageordning kørende i super lang tid og nu var det endelig hans tur. Så havde han da bestilt den flotteste kage nogensinde med matematiske betegnelser hvor der står ISHAK 3x meget flot skrevet! Det var aller sidste matematiktime som var rigtig hyggelig og sørgelig på samme tid. Matematiktimerne har nok været noget af det hyggeligste, men også lærerige! Vi fik lov til at spille rundbold det sidste af tiden hvilket også var super hyggeligt som det altid er. ^_^

Maria Nguyen, xx  


Ingen kommentarer: