23. maj 2013

Sidste skoledag



Min flotte mat-lærer




Hej blog. I går havde jeg sidste skoledag på gym, hvor der var en masse små konkurrencer som bl.a. udklædning og torvtrækning. Min klasse vandt desværre ikke, men vi var nogle flotte blyanter! Vejret var mega øv, men alligevel tog nogle få med ud og støttede 3.g'ernes hold i fodbold mod FC Wannabe (Lærerne). Vi tabte så, og det var en smadderhyggelig fodbold kamp! Senere var vi så tykke at vi tog på maccen og sad derude og snakkede i flere timer. 
Min bror har fået en iPhone i gave, så skype opkald skulle testes som i ser nederst. 

Forresten blev mine eksaminer offentliggjort her i går og jeg skal op i mat, dansk og kemi skriftligt, AT mundtligt, latin mundtligt og historie mundtlig. Jeg er godt nok ikke glad for historie eksamenen! Men nu gør jeg mit bedste. 

Maria Nguyen, xx 

Ingen kommentarer: