4. maj 2013

Partyyyyyyy med stil

FLOTTE Christiansborg

SKUD UD til det gode og fantastiske vejr i Danmark i går!

Poser i H&M's prøverum! 

Hej blog! I går var det en dejlig nem skoledag! Et modul og DONE! Så jeg havde næsten ingen ting med i tasken, hvilket betød at jeg kunne indvie min nye læder backpack som jeg har vist tidligere. Da vejret var SÅ godt kunne man slet ikke være andet end glad, især fordi jeg vidste at det betød en tur på Strøget med nogle af mine yndlings personer. Og senere Gammel Elev Festen, som er den sidste fest på skolen og i Gymnasielivet. Turen til Strøget var så hyggelig! Der var ikke tid til SÅ meget, men jeg fik købt et par cykelshorts som jeg bare måtte have! En fed neon crop top, og en halskæde som var på udsalg! Så skulle SU'en lige høstes for et par små køb! Lækkert. Senere stod det på at gøre sig klar til festen, og jeg havde ret travlt for lige pludseligt skulle jeg gå! Så nåede kun at halv krølle mit hår, altså lige foran og et par hårtotter bag i. Håber ikke nogen rigtig lagde mærke til det senere hen. Det var en rigtig hyggelig klasse opvarmning, og med hensyn til overskriften på dagens indlæg hentydes der til de flotte dyreprints somersby som i øvrigt smager SÅ godt! De er også VILDT flotte, at jeg bliver nødt til at have hele samlingen stående på mit skab! Jeg købte så en leopard printed, påfugl og tiger (som jeg ikke nåede at tage billeder af). De var SÅÅ fiiiiiiine! Mit outfit til festen bestod bare af en lille sort kjole fra BikBok, min halskæde og et par stilletter som jeg havde på i rimelig lang tid alligevel! Jeg håber i har haft en god start på en god weekend! Vi ses, Maria Nguyen 
VENNER og selfies. 

Ingen kommentarer: