11. maj 2013

Flowerpower



Ihh, hvor har jeg virkelig nydt at have forlænget weekend! I denne månede er der rigeligt at se til og tiden flyver bare afsted. Jeg kan rigtig godt lide følelsen af at være på farten og have en masse at beskæftige sig med, jeg hader at være hjemme i en dag, medmindre min krop virkelig er færdig. Nu hvor det er forår er der rækkevis af barnedåbe, 1. kommunioner og konfirmationer og oveni dette er der "gæstesæson" i min familie. Min familie fra udlandet kommer altid i denne del af året og det er så hyggeligt, når vi er samlet (sådan næsten da).
Men dette outfit havde jeg på for to uger siden, hvor jeg var til min kære kusines barnedåb. Det var der, det gode vejr begyndte at komme og hvor man kunne se blomsterne spire. Derfor passede denne kjole perfekt. Og nej, blazeren er ikke skæv, det er bare mig som ikke kan pose ordentligt.


I må have det godt!
- Linh

Ingen kommentarer: