11. maj 2013

3



Hej blog-land. Så modtog vi lige den sidste invitation af de 3 bryllupper som bliver afholdt til sommer. De er alle sammen rigtig fine, men jeg synes der står alt for meget random i dem på vietnamesisk som jeg alligevel ikke forstår, men de er alligevel ikke flot dekoreret. Meget sjovt at de alle sammen har samme farve-nuancer. 
Så var jeg i København på Strøget, for at holde min ugentlige København tur. (Ja jeg har været på Strøget eller generelt i København, mindst en dag, mange uger i træk nu). Jeg tog så derud med min veninde Truc Ly og det blev en lang tur og vi blev også godt trætte, kan ses på billederne. Vi endte så i Nivå-familierne og spiste grill mad og så 27 bryllupper som er en dejlig film sammen med noget is! Yes. Jeg regner med at vise nogle af mine køb senere på dagen. hejhej, Maria Nguyen

Ingen kommentarer: