8. maj 2013

It's green!

Hej blog. Et lidt sent indlæg, men glædelig Kristi Himmelfarts ferie! I dag var vejret, velmærket, ikke så godt. Det regnede jo forfærdeligt meget og ja regn er jo aldrig godt. Det tordnede endda! Senere klarede det op, men blev ulækkert og fugtig (luften). Jeg tog så en tur til H&M for at købe nogle løbeshorts eller bare sportshorts som jeg havde spottet tidligere. De var nu bare på udsalg, eller 30% og så SKULLE jeg have dem. De var der desværre ikke i pink i min str. så det blev Neon orange og sort! Yay. Så tog jeg en lille løbetur med søster på cykel. Det var kort, men godt. I morgen skal jeg til 1. kommunion, fredag ikke noget, lørdag øve sange til bryllup og søndag til vietnamesisk religions undervisning? Ja, en booket Kristi Himmelfarts ferie, før man kommer tilbage til skolen som bare slutter lige om lidt. Maria Nguyen, xx 

Ingen kommentarer: