6. maj 2013

Little pure girly outfit




Hej blog! I dag vil jeg ikke kommentere så meget på vejret, for outfittet viser vel lidt om vejrets høje grader. Der skal heller ikke meget til før jeg går rundt i bare ben. Jeg har vidst aldrig fået vist mine søde prinsesse sko! De er SÅ fine, og blev helt forelsket første gang jeg så dem på Bethany Mota fra YouTube. Jeg har også fået købt cykel shorts, som jeg nævnte før og dem har jeg haft på hele weekenden fordi jeg synes de er så dejlige! Jeg havde så en Only kjole på, samt en Vest fra Mallorca, min søsters sokker, og jakke fra min søde veninde. Hæhæ, jeg får rigtig stolpeben med de sokker, og så ser de bare ultra korte ud. Ja, hvad kan man gøre? Jeg håber i har haft en god dag. Skoledagene begynder at minimere og det er helt vildt hvor lidt tid der er til at jeg skal ud af 3.g. Næsten sørgeligt! Maria Nguyen, xx

Ingen kommentarer: