11. maj 2013

Bro swag


Min lille, dejlige brormand! He got swag. Jeg synes virkelig at små børn ser så overdrevet nuttet ud, når man kan se de har lidt stil. Det kan godt være det ser mega godt ud og at man bare ikke kan modstå at se de nuttede unger i flot tøj, men på den anden side bliver man også lidt forarget, fordi de bliver voksne lidt for hurtigt. Børn skal jo have lov til at være børn og ikke gå op i mode alt for tidligt, hvis det skulle være op til mig. I dag synes jeg at mange børn går op i deres tøj rimelig tidligt, og når jeg tænker tilbage til dengang jeg var en yngre, rendte de fleste af os rundt i det klammeste og og mest kiksede tøj uden rigtig at gå op i, hvad andre syntes om det. Der var andre ting at koncentrere sig om i stedet for.


Godnat!
- Linh

Ingen kommentarer: