6. apr. 2013

Which girl doesn't love it?



Yes I do! I dag efter skole smuttede jeg i Lyngby for at købe en gave sammen med min skønne veninde og nu hvor jeg ikke har shoppet noget tøj i næsten 2 måneder, hvad føles som en evighed siden, kan jeg godt mærke at trangen til at købe noget bliver større. Lige nu hvor det jo er forår vrimler det med så mange flotte kjoler og trøjer i alverdens farver, hvilket gør det umuligt ikke at blive fristet. Måske lidt dårlig timing at have shoppeforbud. Jeg har egentlig overvejet hvorfor jeg elsker at shoppe så meget, for det er jo, groft sagt, som at smide penge ud af vinduet. Jeg mangler jo ikke tøj i skabet, så hvorfor bruge flere penge på mere? Jeg må dog sande, at man aldrig kan få nok tøj og sådan er det bare. Når jeg kommer hjem med noget nyt til skabet bliver jeg altid glad, hvilket jeg egentlig ikke ved hvorfor. Det lyder bare ret shopaholicagitigt og overdrevet at sige, at noget materiale kan give en glæde. Men det kan det åbenbart. Hvorfor, det må jeg stadig undre mig over.

Lige lidt tanker jeg gjorde mig inden jeg hopper i seng. Godnat!

Love,
- Linh

Ingen kommentarer: